Soalan Lazim
Hubungi Kami
Aduan dan Maklum Balas
Peta Laman

Informasi Terkini

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS PERBANDARAN TAIPING (MPT) 2023


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS PERBANDARAN TAIPING (MPT) 2023

Bahagian Korporat dan Perhubungan Awam, Majlis Perbandaran Taiping sedang menjalankan kajian kepuasan pelanggan bagi tahun 2023.

MPT sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggannya yang terdiri daripada orang awam, pihak Badan Bukan Kerajaan (NGO), pihak dan pihak agensi Kerajaan.

Penilaian pelanggan amat penting dalam membantu MPT mengenal pasti aspek perkhidmatan dan kemudahan yang perlu ditambah baik dalam memastikan keberkesanan penyampaian perkhidmatan kepada rakyat secara keseluruhannya.

Sehubungan itu, pihak Majlis ingin memohon kerjasama untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan MPT 2023 melalui pautan https://forms.gle/rumC7grSfZdNkwMd8 atau mengimbas kod QR yang tertera. Tarikh kajian bermula 24 Julai 2023 hingga 7 Ogos 2023.

#mpt #taiping #perak #kepuasanpelanggan 
See less
mygov
mampu
mdec
mdec
mof
1
3
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
  • Majlis Perbandaran Taiping
    Wisma Perbandaran Taiping, Jalan Taming Sari, 34000 Taiping, Perak

  • +605 - 808 0777

  • +605 - 806 8957 / +605 - 805 3000

  • mpt[at]mptaiping[dot]gov[dot]my

Hakcipta Terpelihara © 2023 Majlis Perbandaran Taiping . Kemaskini : 16/07/24 • Jumlah Pelawat : 87334